Sezóna 2015

Letošní sezóna coby do počtu závodů nebyla až tak náročná jako ta minulá. Odjela jsem zhruba 25 závodů. Nicméně letos, co se týče fyzické kondice a výkonnosti jsem se posunula zase o kousek dál a to díky většímu prostoru pro trénování, ale stále je se kam posouvat..  V této sezóně se mi podařilo vrátit zpět k dráhové cyklistice a to za tým Kovo Praha. Nemohu momentálně říci zda nastálo co dočasně, to hodně záleží na spoustě okolností.  Příští sezónu u ní ale určitě zůstanu. 


Na otázku či  zůstanu v Dexteru nemůžu momentálně odpovědět. Je náročné stíhat povinnosti ve dvou týmech, ale předbíhat rozhodně nechci, jelikož mám o nabídku ze zahraniční stáje.  :-) 

Uvidíme co přinese příští rok, kde se chci věnovat více dráze a silnici. 

Závěrem chci poděkovat všem, kteří za mnou stáli i letošní sezónu jakožto i ty předchozí a také těm,  kteří mě začali podporovat a věřit mi. Především velké díky patří rodině, přátelům, mé skvělé třídní profesorce.. 


-------




Jméno: Barbora Škubová

E-mail: barbora.skubova@gmail.com

Follow me on Instagram: @Barbrgeen

SEO