Blog

Vesele vánoce a šťastnýnový rok 2015!

Všem fanouškům, přátelům a Vám ostatním přeji krásné, pohodové svátky vánoční plné lásky, pokoje, štěstí, splněných přání a doufám, že i v příštím roce Vám budu moct přinést další úspěchy, které budou aspoň stejně skvělé jako v letošním roce. Pro příští sezónu chystám pár změn, soutěží pro Vás apod. :-) Tak šťastný nový rok 2015!

MČR omnium 2014

Jak jistě mnozí z vás ví, přes víkend 13-14.12 se v Motole konalo MČR v dráhové cyklistice. V pátek jsme se loučili s kariérou vítězného Milana Kadlece a o víkendu jsem šla na dráhu i já. Před mistrákem jsem absolvovala dva tréninky na dráze a pak na to ,,vlítla". Bylo fajn se zase po 2letech vrátit na dráhu, závodit, popovídat si s bývalými kolegy a dalšími skvělými lidmi a zavzpomínat na ty ,,staré časy" ;-) Mnozí asi očekávali daleko lepší výsledek, ale pro mě je to zcela skvělé a uspokojivé. Nyní to fajn a děkuji za tu možnost celé tohle prožít paní J. Mixové, M. Mixovi a týmu KOVO PRAHA. Bez vás by to asi ani nešlo :-) Skvělý závodní víkend s lidmi, kteří to co dělají, dělají opravdu srdcem. Fotky již brzy budou ve fotogalerii.

Nebojte zůstávám i nadále u silniční cyklistiky (případně MTB), ta dráhová mi je už ,,zapovězena". Co bylo, bylo. Není potřeba se v tom dál hrabat a zkoušet štěstí dvakrát ;-)

PS: Přeji všem krásné prožití vánočních svátků a ať najdete pod stromečkem to, co chcete :-) Třeba i nějaké to kolo...

Mějte se.

Barča.

Znovu na dráze

Včera 27.11.2014 jsem se zůčastnila tréninku s KOVO PRAHA na dráze v Motole. Měla jsem z toho poměrně obavy, protože to byl můj první trénink na dráze po úrazu kolene ( asi po roce a půl). Takže byly na místě i nějaké obavy a strach. Zárověň to byl úžasný pocit a euforie. Bylo to fascinující, všechny vzpomínky na závodění na dráze se vmžiku vrátili...V první zatáčce jsem měla strach, že sletím, ale stačilo zrychlit, otrkat se a bylo fajn. Už se těším na další čtvrteční trénink a možná časem zkusím i nějaký ten závod, pokud mi to dovolí. Ale to bych již moc předbíhala, teď jsou prioritní tréninky, závody až pak.

Video z tréninku najdete na instagramu https://ink361.com/app/search?q=@Barbrgeen

Vyhlášení UAC 2014

Dne 31.10.2014 se v Královicích u Slaného uskutečnilo slavnostní vyhlášení zakončení letošní sezony UAC 2014. Zde jsme z týmového pohledu i pohledu jednotlivců byli velice úspěšní. Jarda Rendl obsadil celkévé první místo v druhém balíku a i celkové prvenství ve své kategorii. Petra Štěpánová skončila v kategorii ženy MTB na krásněm třetím místě. Já jsem skončila na prvním místě v kategorii Juniorky. Také jsme jako tým skončili na úžasném druhém místě v soutěži týmů. Před námi skončil tým Lawi Author.

Děkuji Dextru a celému týmu Dexter cycling za podporu a těším se na další sezonu.
Fotky naleznete ve fotogalerii :-)
Barča.

Slavnostní vyhlášení zakončení sezóny 2014

Je to potvrzeno! 31.10.2014 pojedu na slavnostní vyhlášení zakončení letošní sezóny do Královic.
Z týmu Dexter Cycling zde budou vyhlášeni například Petra Štěpánová, Jarda Rendl, Jirka Postler a další.
Dále jsme se umístili na krásném 2. místě v soutěži Silniční pohár soutěž týmů s počtem 5962 bodů!

Úspěšná sezóna 2014

V neděli 5.10.2014 jsem ukončila letošní závodní sezónu. Byla pro mě velmi úspěšná a jsem ráda, že jsem se po více jak roční pauze dokázala k závodění vrátit.
Letošní sezóna (květen-září), co se týče najetých kilometrů není žádná sláva ba naopak. Ale i tak jsem relativně s 3108 km spokojená.

Zúčastnila jsem se 35 závodů v ČR i zahraniční (DE,SK,PL..) A to v UCI, UAC, ale i závody pro širokou veřejnost.
Většinu ze všech závodů byla bedna. 6x 1. místo, 6x 2. místo, 7x 3. místo.
Dokonce se mi letos podařilo vyhrát již druhý titul za kariéru a to silniční mistrovství v časovce jednotlivců na 25km.

Celkové umístění v UAC (Silnice + MTB):

1. místo v kategorii Juniorky
4. místo v kategorii ženy - MTB
137. místo v druhém balíku (Kategor.: CDEJHŽ)
176. místo v časovkářské soutěži.

Za to vše vděčím a tímto chci poděkovat celému týmu Dexter Cycling za skvělou spolupráci, pomoc, ochotu a vytvoření skvělé atmosféry a podmínek. Bez vás by to nešlo! Zvláštní poděkování patří Františkovi Švecovi a Petru Škrabalovi, kteří mi umožnili závodit za tým Dexter Cycling. Pomohli jste mi překonat blok/ strach z návratu k závodění. Děkuju hoši! Je to první sezóna s vámi a už tak úspěšná. Dále veliké díky patří mé rodině za vetší finanční částky a pevné nervy, když mě ráno tahali z postele na trénink nebo když jsem musela jet brzy ráno na závody. Nebylo to se mnou jednoduché. Také chci poděkovat všem svým učitelům, učitelkám za ochotu, pochopení, pevné nervy a trpělivost, když jsem často usínala v hodinách (hlavně v těch prvních) nebo prosila o odložení zkoušení. Moc si toho vážím! Nebyla to samozřejmost.
Jedno z největších díky patří právě vám fanouškům! Ani bez vás by to nešlo! Vy mi pomáháte, vy mě posouváte dál. Těšímě, když čtu ty krásné emaily od vás. Bohužel nestíhám odepisovat na všechny... Jste prostě všichni úžasní a já si vás moc vážím. Jsem vděčná za to všechno a ani slova nedokážou popsat, co cítím. Doufám, že i příští sezónu vás budu moct potěšit minimálně stejnými výsledky jako letos.
Mějte se fajn.
Barča Š.

Datum ukončení sezony.

Zdravím všechny ze školy :-)  Už vím definitivní datum, kdy oficiálně ukončuji letošní sezonu. Bude to 5.10.2014, tento den se jede MTB Ekor cup- Kralupy nad Vltavou. Tímto závodem pro mě končí sezona. :-)

Přeji hezký den všem.

Barča Š.

PODĚKOVÁNÍ

Tímto chci poděkovat všem, kteří mě jakkoliv podporují. Především mé rodině a nejbližším za úžasnou podporu při trénincích, kdy mě na něj někdy musí doslova dokopat. Ale také i vám fanouškům! Bez vás všech bych nic z toho nedokázala. Dodáváte mi neskutečnou energii, díky které mám sílu se s tím poprat. Jste úžasní a moc si vás vážím. Proto na příští sezónu mám pro vás menší překvapení, které u mě ještě nebylo!

Na mé webovce: https://barbora-skubova.webnode.cz

Je už 200 návštěvníků. Mám ji chvíli. Je to pro mě krásná motivace :) a rohodla jsem se, že každý 500návštěvník, který mi napíše na mejl(naleznete v kontaktech na webovce),že je 500 návštěvník, tak dostane dárek :)

Přeji všem krásný večer,

Barča :-)

Velká Cena Města Úval 2014 - Report

Jak už je to na tomto závodě u mě zvykem, tak ani letos 30.9.2014 se neobešel bez komplikací. Startovala jsem v 11:30 (na ostatní členy to teprve čekalo)

Všichni jsme úspěšně odstartovali. A kolegyní jsme neměly zrovna výhodnou startovní pozoci. Draly jsme se dopřed, jak to šlo. Nakonec jsem předjela asi 10 lidí a ddržela si startovní pozici. Po úvodním vyživovacím stoupání, které jsem si vyběhla, jsem si držela své tempo a těšila se na první sjezd. Bohužel nastal defekt. I přesto jsem jela dál. V druhém kole jsem v zatáčce spadla na neočekávanou reakci mého kola. Zvedla jsem se a dojela skupinku přede mnou. Kolo se chovalo jinak.. Závod jsem dokončila v čase 40minut a vybojovala tak 5.místo ve své kategorii. Kolegyně z týmu Příhodová K., také ve své kategorii vybojovala krásné 5.místo. Gratuluju.

Kluci startovali v 13:30 na 5 okruhů. Tříčlenná skupinka ujela balíku hned na začátku. Takže jedno kolo vycházelo na 15 minut.  Kluci se drželi statečně a bylo se na co dívat. Myslím, že všichni můžou být se svými výsledky spokojeni, obzvlášť někteří pacienti :*) Gratuluju všem.

Kam na závody?

Dobrý večer, asi by vás zajímalo, kam se v nejbližší době chystám.na závody. Tak já vám to tedy prozradím. Ke konci srpna mě čekají dva závody. První na mě čeká silniční.mistrovství (UAC) v rámci závodu Železný dědek, který se uskuteční 24.8.2014. Jsem zvědavá v jakém čase dorazím do cíle. Trať je zajímavá. Dále mě nemine 30.8.2014 MTB závod Dexter Velká Cena Města Úval (DVCMÚ). Je to opravdu krásný závod a asi jeden z mých nejoblíbenějších z MTB. (Více info. o DVCMÚ ma google). Doražte se podívat do Úval, určitě to bude stát za to. Případně se můžete přihlásit na místě a zazávodit si s námi.- cena na webu triprozdravi.cz Budu se na vás těšit. Krásný zbytek dne. Barča Š.